Marble Maze and "I spy" Fabric Games - a tutorial





Today I am over Peek-a-Boo Pattern Shop blog with my monthly tutorial
I am sharing two ideas for last minute gifts for toddlers (well, truth be said my two oldest kids loved them too!) - the marble maze and "I spy" fabric games! They are super quick to sew! 

And now I'll have to go back to my sewing... I am finally starting to make all the Christmas presents... (Yes, I only have one week, I know... :) )

Happy sewing!



Hoje estou no blog Peek-a-Boo com o meu tutorial mensal. Este mês tenho dois pequenos tutoriais para jogos de tecido adequados a crianças mais pequenas (se bem que os meus dois mais velhos também adoraram!) - um labirinto de berlinde e um jogo "onde está?". Ambos são super rápidos de fazer!

E agora tenho de voltar para as minhas costuras... Vou finalmente começar a fazer as prendas handmade de Natal que tenho para oferecer... (Sim, eu sei que já só tenho uma semana... Não vamos falar nisso, sim? :) )

Boas costuras!


1 comment

Thank you for stopping by! Feel free to leave a comment and I will get back to you soon!